Monday 2 April 2012

Aku dan cream beracun

Sambil lepak2 atas katil y xberapa nk empuk ni...sambil layan mata
..cpt2la ngantuk,dah pukul 1.20am dah...ok2 nk citer ni..
Smlm aku ader beli cream jenama yoko..
aku pun xthu nape leh rasa nk beli cream murah tu..rega rm4.50.. Sdgkan kt umah dgn bodyshop...simplycity xhbis lg...makin faktor pertama aku ni dah tawar hati (merajuk) coz pakai product mahal tp lum jumpa yg sesuai.sblm ni pakai de sara..ok la kulit aku time tu..aku bhenti pun sbb peknet aritu....lps bsalin or dgn bhsa sngnyer..
Bila Tggu jer dr pakai kulit jadi teruk balik..tu yg malas tu..

Citer pasal cream yoko ni td terbaca upanyer cream ni tlh dikesan mgndungi merkuri dlm tahap yg tinggi n tlh dinasihatkan olehnya kementerian kesihatan agar pgguna xbeli..upanyer..kementerian dah nasihatkan aku...tp xdgr...nntiler lau ada masa aku upload picnyer ya...



nilah dia rupa dia cream yoko tu..seperti yg dijanjikan so sya uploadla..tp pic ni bkn original dr saya tau..sya ambik kt google jer.tq

No comments:

Post a Comment