Tuesday 3 April 2012

Blog tiba-tiba tak leh nak sign in

Cuka gak tadi ,tiba2 blog kesygn aku ni xbleh nk bkak a.k.a xleh nak sign in..
Tamak yer dah jem Coz aku asyik tukar template jer..nk cari yg sesuai..lum jmpa lg..
Tmbhan aku guna iPad..so bukan semua benda dia support..

Dulu aku pnah gak wat blog. ...tp masa tu bru bertatih..sampai skrg blog xleh buka..personal punya pndgn la ni..bka blog lau guna gmail mmg mcm tu..sama lak lau guna Utk emel..kdg2 xleh buka walaupun betul emel n passwordnyer..sbb tu skrg ni aku guna emel Yahoo!..dr zaman tok kaduk lg tu tp still leh guna...

Tp beberapa hari lepas aku guna gak emel gmail Utk sent PDF file kt lecturer aku..bukan emel aku..emel kwn aku k..Coz emel gmail baru ku pun tiba2. Xleh buka tp bila aku guna iMessage kt iPad ok plak.
Entahlah mybe aku yg xpndai guna Kot..so apa plak pendapat korang tlg gmail?

Oklah aku kna out Coz jam dah nk kul 2 pg esok aku ada kls pagi..bye..

No comments:

Post a Comment