Wednesday 25 April 2012

Wajah bayi akan sentiasa berubah

Betulkan kata org2 tua.. Wajah baby mmg setiasa berubah..tak tgk seminggu pun dah rasa lain..jika tgk balik pic yaya masa bru lahir..sepanjang dlm pntang..mmg berbeza..skrg muka ya bulat..pipi pun tembang..last timbang bln April Aritu..7.5kg..berat jugak si yg bru 6 bln ni..

Bila tgk gambar lama dia..rasa rindu jer dgn wajah pertama itu..muka kesian..muka sedih..berbnding skrg mukanya lain sgt..mmg skrg lg comel tp aku Suka wajah dulu..wajah naif yg matanya Akan memandang mata aku bila aku bg susu badan..tgk muka skrg..aku rasa janggal..mcm bkn anak aku plak..sedihkan..rasa aku kehlgn sesuatu plak..aku rindukan Kenangan dulu..aku msih berada di situ sdgkan yaya sedang membesar di blkgku..ginila nasib bila Hidup berjauhan dgn ank..aritu hmpir berbulan jugak aku tak balik kg..urm..

Aku try gak kut2 yaya nk myusu badan blik.tp dia xnak..kesian akukan..trsa jauh plak dri anak sndri..tu tak Kira lg..kdg2 time aku blik kg pun yaya tidur dgn nenek dia...apakah perasaan ini..apakah..mama syg yaya..

No comments:

Post a Comment