Sunday 1 April 2012

First time present depan bakal cekgu DPLI

Huh..gana ni..xconfident r.. Dah r semua cekgu tu hbt2 semuanya ...
Pagi ni hujan lebat betul kt t.malim ni..aku drive keta pun rasa sgkut2 Coz xnmpk..mta xbraper jln..smpai kt Dkp aku brlari...laju wei aku lari..
Cpt plak smpai kt dewan kuliah..aku brdoa mntak2 kls btal hari ni..xder maknonyer..
dalam kesejukan tu pantas tangan ni nk cucuk cabel ...tp tkut2nasib azimah tlg..tq azimah

Dap dip dop jantung ni...berdebar2..lau ler semua org leh dgr..hu,hu.
Present brlngsung..lancar ker? Entahla...

Bla..bla..bla..eh dah siap..cpt lak aku present..10 minit jer..(jer ke)
Fuh lega..dah lps dah..Sat g nk g DKP lg ada majlis ilmu..hrap2 xngntuk..hu,hu
Ok..nnti aku sambung cite lg Coz skrg ni g mandi n bersiap ke klas

No comments:

Post a Comment