Tuesday 3 April 2012

Aku Dan iPad 2

Hurm dah sebln lebih dah gna bnda alah ni..
My iPad 2..byk kenangan manis ant aku n my ipad2 ..kbtl skrg aku sdg bljr kt UPSI so jauh dari suami dan anak..bosan..lau xdernya benda ni xthu la cmner nk hidup kt cni..




Mlm sblm tidur..aku sering terleka dgn iPad ku..sampai kul 2 or 3 pagi pun xper..
iPad2...hu2.. Maklumlah aku ada suami penyayang yg akan suka bg present kt aku..Walaupun suami aku xkaya tp baik..tu dah cukup Utk aku..amin.



Sebenarnya aku suka lepak kt bilik dgn ipadku ini...lebih suka dari pada bersembang dgn housemate..maklumlah dia org tu aku bru kenal kt cni..malas nk rapat sgt..

Kembali kepada iPad..
Apa yg best tlg bestfriend ku ini..
Aku selalu leh tgk pic org yg aku Syg kt cni..skrg pun post entry ni dgn my iPad ler..
Ceria rasanya hidup ku sjak ada dia (kta ganti nama yg salah cekgu) hu2..

Aku nk kna out dulu...lain kali ada masa aku citer lg pasal ipad k..

P/s:rasa xcaya Ada xpuas hti Dgn entry aku yg ni..Suka hati aku ler nk tulis entry syok sendiri..Inikan blog aku..aku bkn manusia yg smpurna k....I'm poser? Ada aku kisah.

No comments:

Post a Comment