Tuesday 3 April 2012

Bangun lambat dan kelas plak gabung

Pagi ni aku bangun lambat ho..ho
Sebenarnya aku dah bangun pukul 6.30 am tp bilik air lak ada org guna Coz Tggu ler sambil termnggu2 sampai terlelap.hu2.. Tp smpat gak aku set alarm 10 minit..bila jam bunyi aku bangun tp bangun Utk ttp jam jer..wakaka..

Bgun jer lps tu dah kul 7.30 am waaa...menjerit mak!!.. Nasib baik aku mmg set jam tu 10 minit awal( he2 ada ker org awlkan sampai 10 minit..aku belasah jek)

Apa lagi berdesut aku masuk bilik air..mandi kerbau Kot..tp smpat gak gosok gigi and cuci muka..mandi tp xsabun la...(apala..dah tua2 pun mcm ni) aku bukan perfect ok?

Bukan apa ..keta aku kan parking kt luar umah (selalu kita kna parking luar.kenapa?)aku kan parking dpn pagar so mestilah block keta diaorg..lau aku lmbt mesti dia org pun lmbt g klas..
Malas nnti org bercakap kt blkg plak (hey pmpn mmg mcm tu) hurm...

Sampai kelas plak ramai giler org..rupanya kelas gabung arini..mana nk dop ni kapasiti kelas 50 org tp yg ada skrg lebih seratus Kot..dah la panas hu2..
Masalah bila klas gabung ialah klas bising jdnya..yg dop blkg asyik sembang jer..rimas la
Yg dop kt luar pun ada(sapa suh dtg lambat ..he2)

Xperlah harap2 lps ni klas xgabung agi n aku pun x Bgun Lwat agi..hu2 bertahan untuk habiskan setahun ini..cayok! Cayok!

No comments:

Post a Comment