Tuesday 17 July 2012

Bila tinggal dgn mentua versi Tentang Dhia

lama sgt dh xupdate blog ni...dah bersawang nmpaknyer..tajuk di atas tu saja jer..xder lgsung pun kaitan dgn cite kisah ttg dhia tu..coz kehidupanku xsedasyat tu..cuma saja nk melebih2..terlebih sudah..


time ni aku nk  mengomel ttg kisah hidup di rumah mentua..sapa2 prnah dop umah mak mentua angkat tggan..hu2 xangkt pun xper..bkn nmpak pun..
maklumler aku menghabiskan cuti sem di rumah mentua memandangkan suami aku dh pindah kerja kt cini n mmg tggl kt umah mak dia..
ap yg xbestnyer dop umah mak mentua (byk sgt bnda xbest )
 contohnya:
1.xleh bgun lambat
2.kena wat rajin2 kt dapur walhal xpndai mask pun
3.kena rajin2 basuh baju walhal kt umah sendiri seminggu seali jer basuh baju..maklumlah kena basuh baju semua utk seisi keluarga..
4.pastu baju tu plak dah basuh kna lipat2 plak walhal kat umah sendiri tunggu berlonggok2 nak sampai ke pinggang baru lipat(suka hati  aulah umah aku)
 entry ni aku taip laju2 jer..yg pnting sampai maksudnyer..xbest dop umah mentua!!!!! waaa ..abg saya nk balik dop umah mak saya boleh??? he2..

No comments:

Post a Comment